HTML

majommajompicsa

ez az én blogom, ahova felírom, hogy mit olvasok, hogy ne felejtsem el, mert különben biztos, hogy elfelejteném.

Friss topikok

  • jorgecosta: teszt (2010.06.11. 17:15) verem
  • Dianos: Mostanában elég keveset olvasol, mester! Vagy csak a blogodat hanyagolod? Bárhogy is legyen, adhat... (2009.01.29. 22:09) Magenta Star
  • donofrio: Nem olyan egyértelműen ismert,pedig nagyon jó!Olvastam,sőt meg is vannak az említett könyvei!Remél... (2007.12.30. 23:48) Jorge Amado

Linkblog

2007.12.25. 05:12 jorgecosta

Következő - Tolkien, Salvatore

JRR Tolkien

6 Szilmarilok - bármilyen meglepő, nem a nagyobbikkal kezdtem, de mondjuk nem bántam meg... régen megszereztem ebből a megfelelő tudást, hátteret, ráérezhettem az ízére. legalább olyan kemény, mint egy görög mitológia. jól összeszedte, jól lerajzolta, épp ezért tűnik inkább történelmi gyűjteménynek.

7 A babó - ez is elég jó lett, mesés, a mai napig nem értem a könyv elején a focilabdás utalást.. talán az öreg maga sem gondolta komolyan, hogy komolyan fogja még ezt a mesélést gondolni, becsúszott a törpnek, istenem.

8 A Gyűrűk Ura - csodálatos könyv, a fentezi alapja, annyira annyira szar, hogy óverhájpolták, nem szedi szét az agyadat, leköt, elvisz. minek ide annyi szar effekt? ez a könyv korántsem arról szól, hanem a világ illatairól.

9 Elveszett mesék könyve - ez egy gyűjtemény, de már a fiútól. szigorúan megszállottaknak.

10 A Gyűrű keresése - ez is.. azért erősen segít összekapni azokat a szálakat, amik néha nem látszanak ki a fentiekből. ki a rosszseb az az Izildur? vagy ez már a Szilmarilokból is
látszik?:)



RA Salvatore

11,12,13 Otthon, Száműzött, Menedék - ez mehet egybe, holott annyira nem kéne. Tolkienben az a zseniális, hogy tökmindegy, hogy tünde vagy ork vagy, embert látsz, csak más embert. Salvatorénál ez nincs így, szerintem ez a legnagyobb hibája. nincsenek ennyire kevert társadalmak - márha nem meredek ez egy fentezinél. azért is nem kéne egybe, mert az Otthon pont ezért alázza a másik kettőt. egy új társadalmat fest le, ami egész valószerű, sőt, egy szinten tükörképe a miénknek, csak a túlzás miatt efelett átsiklunk. ragyogó ötletek, átváltozások a bensőben. a többi nekem már picit sok.

14 Kristályszilánk - és akkor még nem beszéltünk erről. ez már a nagyontúlsok a fenti kettőhöz képest, de azért csodálatos a világa.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv tolkien salvatore fentezi


A bejegyzés trackback címe:

https://majommajompicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr76274574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása