HTML

majommajompicsa

ez az én blogom, ahova felírom, hogy mit olvasok, hogy ne felejtsem el, mert különben biztos, hogy elfelejteném.

Friss topikok

  • jorgecosta: teszt (2010.06.11. 17:15) verem
  • Dianos: Mostanában elég keveset olvasol, mester! Vagy csak a blogodat hanyagolod? Bárhogy is legyen, adhat... (2009.01.29. 22:09) Magenta Star
  • donofrio: Nem olyan egyértelműen ismert,pedig nagyon jó!Olvastam,sőt meg is vannak az említett könyvei!Remél... (2007.12.30. 23:48) Jorge Amado

Linkblog

2011.09.13. 23:32 jorgecosta

Gyász

143 Ámosz Oz - Hirtelen az erdő mélyén: meglepetésektől mentes gyermekmese.

144 Németh László - Gyász: erről nehéz mit mondani, talán később. nagyon mély olvasmányélmény. nem kislányoknak való (ugye? nem én mondtam).

közben az Ulysesst épp a felénél otthagytam, talán majd egyszer felnövök hozzá. de elég volt, Szerb Antalnak van igaza, nem is lehet kérdés.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv gyász az erdő németh james lászló oz hirtelen ulysses mélyén joyce ámosz


A bejegyzés trackback címe:

https://majommajompicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr43225661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása