HTML

majommajompicsa

ez az én blogom, ahova felírom, hogy mit olvasok, hogy ne felejtsem el, mert különben biztos, hogy elfelejteném.

Friss topikok

  • jorgecosta: teszt (2010.06.11. 17:15) verem
  • Dianos: Mostanában elég keveset olvasol, mester! Vagy csak a blogodat hanyagolod? Bárhogy is legyen, adhat... (2009.01.29. 22:09) Magenta Star
  • donofrio: Nem olyan egyértelműen ismert,pedig nagyon jó!Olvastam,sőt meg is vannak az említett könyvei!Remél... (2007.12.30. 23:48) Jorge Amado

Linkblog

2008.03.05. 00:32 jorgecosta

Swansea

Megvettem a jegyeket a Swansea utolsó meccsére. Rendesen kikérdeztem a helyieket ezzel kapcsolatban, volt aki biztosított is arról, hogy "keep in touch" és akkor majd ott foglalkoznak velem. El sem hiszik, hogy egy magyar és a City és szurkoló...
Mi fog rám várni?
Egyrészt egy hatalmas buli, mivel 20 éve várunk a feljutásra (persze én nem 20). Másrészt juhok és favágók. Harmadrészt, eső.
Milyen eső vár rám? A héten Ollie-tól és Hemingwaytől (két kicsit más jellem) is hallottam, hogy "it doesn't rain, it pours" néha. így lesz? Vagy színes felhőkből jön majd a langyos, szitáló, amelyre rámosolyodhatok?
A repjegyekre kell név, ezt így még nem akarom lefoglalni, habár lehet, hogy kockáztatok, úgyis több veszne, mint a nyomorult jegy ára...

MOSTANÁBAN MINDEN NAP ÖRÖMMEL ÉS BÁNATTAL KELEK.
Todos os dias agora acordo com alegria e pena.
Mostanában minden nap örömmel és bánattal kelek.
Régebben csak úgy felébredtem.
Örömet és bánatot érzek, mert elveszítem, amit álmodom.
És mégis, egy olyan valóság az enyém, amelyben ott az álmom.
Nem tudom, mit kezdjek az érzéseimmel.
Nem tudom, mit kezdhetek egyedüli önmagammal.
Szeretném, ha õ mondana nekem valamit,
hogy újra felébredjek.
1930. július 23.

Szólj hozzá!

Címkék: eső fernando swansea pessoa


A bejegyzés trackback címe:

https://majommajompicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr67366044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása