HTML

majommajompicsa

ez az én blogom, ahova felírom, hogy mit olvasok, hogy ne felejtsem el, mert különben biztos, hogy elfelejteném.

Friss topikok

  • jorgecosta: teszt (2010.06.11. 17:15) verem
  • Dianos: Mostanában elég keveset olvasol, mester! Vagy csak a blogodat hanyagolod? Bárhogy is legyen, adhat... (2009.01.29. 22:09) Magenta Star
  • donofrio: Nem olyan egyértelműen ismert,pedig nagyon jó!Olvastam,sőt meg is vannak az említett könyvei!Remél... (2007.12.30. 23:48) Jorge Amado

Linkblog

2009.03.06. 14:44 jorgecosta

Tobb

102 Illyes - Beatrice aprodjai: ezt majd kesobb bemasolom, van offline, csak erjek haza

103 Semprun - Husz ev egy nap: errol is kene valami hosszabbat boffenteni, meghozza azert, mert eroteljesen bokalefosos elmeny volt. egyreszt a helyszin, ahol olvastam (yogya-jakara ekonomi klassz, ez kulon meger egy miset: hely nincs, viszont koszos, mindenki dohanyzik, rengeteg madareledel-kukacot szallitottak mellettem, aztan szinte percekre hagynak csak aludni az etel-ital arusok, rizs, teszta, kave, teja rajuk akasztva, keregetok is akadnak, de legalabb csak ropke 12 ora...meg szerencse, hogy a klozet mellett ultem, igy alig keltettek fel), masreszt a technika... paratlan, nekem eddig legalabbis paratlan, szalak idoben amerre csak kedve tartja szerte-szejjel, megis elvezetes, kar, hogy nincs meg egy tole magyarul, mert elegge beinditott, na

104 Saramago - Vaksag: az elso saramagoi elmenyemmel ugy voltam, hogy nem tudtam sokaig eldonteni, most ez egy jo konyv-e vagy sem. vegul az elobbi mellett dontottem, osszeallt az egesz az utolso lapokra, de azert nem veletlen, hogy ilyen sok ido eltelt a masodikig.

a vaksaggal egesz hasonlo a helyzet, hezitalas, de be kell vallanom, hogy ez a masik oldalra esik. az egy dolog, hogy maga a stilus nehezze teszi az olvasast szamomra, hiszen nem tudok elesen koncentralni, ha nincs nyugalom korulottem, nem ez volt a baj, habar tenyleg nem rajongok az effeleert (harommillioszor osszetett mondat, zero kozpontozas, ertelme van ugyan, de nem annyi, hogy megerne...). a nagy otlet ezuttal kicsit nevetseges, nevetsegesebb, mint az embermase, meseszeru, a cel pedig, hogy az elkorcsosult embert bemutassa, hat... keves, egesz egyszeruen keves... az oka pedig, hogy megis gyorsan el kellett olvasnom, a megfilmesitese, ggbernal, meirelles. a pozitivum pedig, hogy a "minden konyv jobb, mint a filmje" fel fog talan borulni.

konkluzio: saramago vonnegut melle kerul, jegelesre

vigasz: vargas llosa, mert megerdemlem, casa verde-e, itt eddig nincs hezitacio :)

Szólj hozzá!

Címkék: konyv saramago illyes semprun


A bejegyzés trackback címe:

https://majommajompicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr14985376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása