HTML

majommajompicsa

ez az én blogom, ahova felírom, hogy mit olvasok, hogy ne felejtsem el, mert különben biztos, hogy elfelejteném.

Friss topikok

  • jorgecosta: teszt (2010.06.11. 17:15) verem
  • Dianos: Mostanában elég keveset olvasol, mester! Vagy csak a blogodat hanyagolod? Bárhogy is legyen, adhat... (2009.01.29. 22:09) Magenta Star
  • donofrio: Nem olyan egyértelműen ismert,pedig nagyon jó!Olvastam,sőt meg is vannak az említett könyvei!Remél... (2007.12.30. 23:48) Jorge Amado

Linkblog

2007.12.25. 04:57 jorgecosta

Na akkor kezdésnek régebbi kedvencekkel - Ken Follett

1 Kaland Afganisztánban - ezt kábé 5 éve, istenkirályság, lehet, hogy háromszor is olvastam, de legalább kétszer. kaland, eszme, csajok, harc. főleg az afgánok miatt, már ha vannak olyanok.

2 Kulcs a Manderley-házhoz - ez már lófasz a fentihez képest, de nem tudom megmondani, miért. lehet, hogy eddig már kiismertem az írót. biztos. érdekessége inkább a cím fordításában rejlik, hiszen Key to Rebecca ez, sejtésem a Rebecca c. Hiccskokk film hasonló fordítását emlegeti alapjául. lehet, ha emlékeznék, akkor tudnám az összefüggéseket. írtam még valami verset is, miután azt álmodtam, hogy ott jártam a Manderley házban, de teljesen jelentéktelen.  

3 Jackdaws - erre nem is nagyon emlékszem, annyira nem, hogy gugliznom kell a magyar címet. ismét megszokott minőség. szerintem ez lehetett az utolsó Follett könyvem. annyira nem találom, hogy most már nincs is tovább kedvem keresni :)

4 Tű a szénakazalban - erről azt hiszem, felesleges is szólni. a filmet is láttam. az is szórakoztató.

5 A katedrális - ez teljesen már, mint az előzőek, Follett második korszakából. vaskos, széles leírás a középkori Angliáról. csodálatosan bele tudtam magam élni a világba, zabkása, koszos sör, gyerekeknek is, göndörödő, friss szőrzet, hófehér, duzzadt mellek. ennyi határozottan megmaradt, nagyon mély képek voltak számomra. mivel akkoriban határozottan középkor megszállott voltam, ez alapmű volt...

Szólj hozzá!

Címkék: könyv follett


A bejegyzés trackback címe:

https://majommajompicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr58274572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása