HTML

majommajompicsa

ez az én blogom, ahova felírom, hogy mit olvasok, hogy ne felejtsem el, mert különben biztos, hogy elfelejteném.

Friss topikok

  • jorgecosta: teszt (2010.06.11. 17:15) verem
  • Dianos: Mostanában elég keveset olvasol, mester! Vagy csak a blogodat hanyagolod? Bárhogy is legyen, adhat... (2009.01.29. 22:09) Magenta Star
  • donofrio: Nem olyan egyértelműen ismert,pedig nagyon jó!Olvastam,sőt meg is vannak az említett könyvei!Remél... (2007.12.30. 23:48) Jorge Amado

Linkblog

2007.12.25. 05:48 jorgecosta

19. század - Zola, oroszok, stb.

24 Zola - Állat az emberben: szeretem Zolát, szépen, rendesen leír mindent, el tudod képzelni, hol vagy, pontosabban nem is kell itt képzelned, hiszen letesz oda, ahova akar. itt is. talán 2005

25 Zola - Tisztes úriház: ezt azért szerettem, mert anyámra emlékeztetett az anya. ennél többet akkor erről most nem is mondok, aki kíváncsi rá, csak olvassa el. 2005 akkor ez is.

26 Tolsztoj - Anna Karenina: ja hát én Konsztantyin Dmitrics akarok lenni. kész, nem több. sohasem leszek. ugyanakkor itt is klasszikusabb a regény, mint amennyi megvan belőle, sőt, a vége túl gyors. lehet, hogy Annának is az volt. ez is 2005 kell legyen.

27 Dosztojevszkij - Bűn és bűnhődés: hát eléggé szarul voltam akkor... akkor költöztem a Körútra, a Laci volt a másik szobában. néha dohányoztam az ablakban, meregve, mit sem csinálva, olvasva... ez tavasszal vagy kora ősszel volt, mert utána megfájdult a fejem, így dohányozni nem tudtam. vagy ez a fejfájás utáni tavasz már? 2006?

28 Moldova - A napló: hát hát... erről nehéz beszélni. kicsit az alakkal úgy vagyok, mint a Gyűrűk Urával, túlhájpolt, ezért nem szabad pszeudointellektuális körökben előhozni a reflex-szerű leköpés vagy piedesztára-emelés (erről a szóról más is eszembe jut, ha egyszer olvasod, kérlek, ne haragudj, nem érthettem, miről van szó, Ludvík sem értette) miatt. egyébként azért itt elmondjuk, hogy amúgy nálam félisten számba megy... hogy lehet ennél több valaki? 2006

29 Nemere - Fidel, a diktátor: ezt csak azért vettem meg, mert belefért a kedvezménybe. egy rakás szar, tele indulattal és alaptalan vádakkal. 2006

Szólj hozzá!

Címkék: könyv


A bejegyzés trackback címe:

https://majommajompicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr11274577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása