HTML

majommajompicsa

ez az én blogom, ahova felírom, hogy mit olvasok, hogy ne felejtsem el, mert különben biztos, hogy elfelejteném.

Friss topikok

  • jorgecosta: teszt (2010.06.11. 17:15) verem
  • Dianos: Mostanában elég keveset olvasol, mester! Vagy csak a blogodat hanyagolod? Bárhogy is legyen, adhat... (2009.01.29. 22:09) Magenta Star
  • donofrio: Nem olyan egyértelműen ismert,pedig nagyon jó!Olvastam,sőt meg is vannak az említett könyvei!Remél... (2007.12.30. 23:48) Jorge Amado

Linkblog

2007.12.25. 05:31 jorgecosta

Ismét régebbiek

Elég hülyén néznek ki a számok visszafelé, lehet, meg kéne fordítanom. De mondjuk ez már rizsa, eleve nem akartam, csak felsorolni. ez vagyok, nem akarok megszólalni, de nem tudok a hallgatag bölcs szerepben teccelegni. látod fent is nagybetűvel kezdtem két mondatot, pedig nem is akartam. a többi hálisten ösztönösen kicsi.

----

15 Voltaire - Candide: 2000-ben talán, mikor volt kötelező? nem olvastam kötelezőeket sem...

16 Stendhal - Vörös és fekete: ezt elkezdtem, mikor kötelező volt, aztán hagytam a gecibe, csak 2006-ban fejeztem be, illetve újra, mert már hálisten semmire nem emlékeztem. megérte.

17 Maupassant - Egy asszony élete: ezt az előzővel együtt olvastam. nem meglepő, nemigaz? talán ez még jobban is tetszett, holott valamiért úgy érzi az ember, hogy össze van baszva mindkettő, nem értem, miért. lehetne háromszor ilyen hosszú is. szeretem a kereket, nem tudom, miért.

18 Theodore Dreiser - Amerikai tragédia: na ez a kerek. sokáig együttvoltunk lélekben. igazából egy hosszabb könyvvel jobb ezt tenni, mivel sokan is lehet fogyasztani, de veled is marad. egy 300 oldalt megeszek néha 2 nap alatt, ekkor nem üllepszik le semmi. túl jó írók vannak. vagy túl könnyedek. a következő bejegyzésben azt sorolom fel majd. ja igen, ez még 2006, mikor még együtt aludtunk Vele is. ezt nem tudom miért tartottam fontosnak megjegyezni.

19 Sienkiewicz - Tűzzel--vassal: ezt akkor olvastam, mikor Jordániában voltam. akkor az mondjuk 2004 lesz azt hiszem. ezt is otthon találtam. 2004-ről jut eszembe, vittem ki magammal irodalmat Karlsruhéba is, de elég keveset tudtam olvasni, szinte semmit.

20 Cesare Pavese - majd reggel megnézem a címet: 2005 talán, nem is emlékszem sokra, bátran levettem, de éretlen voltam ehhez még.

21 Steinbeck - Egerek és emberek: szép kis történet, emberség van az okosabban. amúgy semmi meglepő, ezek ilyenek, de durva, hogy egy szereplőről sem enged ítéletet mondani, ezek ilyenek és kész. 2006 vége, amikor Óbudán vörköltem.

most jönne reflexből még egy, aminek eleve külön lap kell!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://majommajompicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr57274575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása