HTML

majommajompicsa

ez az én blogom, ahova felírom, hogy mit olvasok, hogy ne felejtsem el, mert különben biztos, hogy elfelejteném.

Friss topikok

  • jorgecosta: teszt (2010.06.11. 17:15) verem
  • Dianos: Mostanában elég keveset olvasol, mester! Vagy csak a blogodat hanyagolod? Bárhogy is legyen, adhat... (2009.01.29. 22:09) Magenta Star
  • donofrio: Nem olyan egyértelműen ismert,pedig nagyon jó!Olvastam,sőt meg is vannak az említett könyvei!Remél... (2007.12.30. 23:48) Jorge Amado

Linkblog

2007.12.30. 22:53 jorgecosta

Koeljó

Elég nehéz elkerülni az illetőt, mivel hát elég sokan rákattannak egy időben, mert olyan általános igazságokat (közhelyeket) tár fel, amelyek először megérintenek, aztán meg ez a misztika és valóság keverése dolgot úgy jeleníti meg, hogy bazmeg ez velem is megtörtént, nagyon direkt módon, annak ellenére, hogy teljesen valószerűtlen szituációkat látunk, amikhez semmi közünk normál esetben és mégis. Azért jó, de felületes, de épp ezért könnyű olvasni is. Persze ez most fikkantás, de azért élveztem őket. Mondjuk ez egy olyan dolog, hogy valami szórakoztat, valami mást ad. Ez elhiteti, hogy mást ad, de pedig az első az igazi, ami afelé hajt, hogy még egyet. Na mind1, ennyit a felsorolásról.

44 Paulo Coelho - Az alkimista: ugye ez az alap, a többi már csak olyan többi ezután, ezt szokták mondani. Ezzel kapcsolatban van egy történeten, amit már magam sem hiszek el, ugyanakkor tökéletesen igaz. A megtörténte miatt pontosan tudom is, mikor olvastam: 2004 október. Na most valami olyasmi jelenet van, hogy bemegy a pásztor egy kocsmába, ahol figyelmezteti egy arab, pontosítva marokkói, hogy ne mutogassad a pénzed, mert hát senkiben sem lehet megbízni. Ehhez képest ezt mondjuk olvastam szombaton, vasárnap KA-ban találtam magam, hétfőn vagy kedden pedig a buszra szálltam fel az egyik új lakótársammal, aki történetesen marokkói volt, addig sosem találkoztam marokkóival. Na most felszállván megkérdezte tőlem, hogy nincs-e buszjegyre valóm számára (nekem már kötelezően meg kellett vennem a 80 ojrós bérletet előtte), amire úgy válaszoltam, hogy meglóbáltam előtte a 100-asomat, ami a ptárcámban volt, amire is közölte, hogy ne mutogassam a pénzem, mert senkiben sem lehet megbízni. Ez így erősen véletlenszagú, de -- bassza meg -- sokszor előfordulnak ilyen összejátszások. Engem sokkolt akkor ott. Beugrott úgy minden. A Tréfa előtt nem hallottam Rushdie-ról sem -- mea maxima culpa --, aztán után meg hirtelen idelátogatott. Ez nem ilyen éles, de hát akkor is. Nemtom minek néztem meg egy DHoffmann filmet, mire rá egy napra olvasok róla, teljesen más helyen, egyik sem valószerűnek tűnt, de azért mindegy, hülyeség, véletlen.

45 Paulo Coelho - Veronika meg akar halni

46 Paulo Coelho - 11 perc

47 Paulo Coelho - Az ördög és Prym kisasszony

48 Paulo Coelho - A Zahír

49 Paulo Coelho - A zarándoklat

Aztán persze még elkezdtem a piedrát is, elég jónak tűnt, de egyszerűen otthagytam, mert nincs bennük már plusz sehol sem.
Egyébként elég jellemző a börsztös olvasás rám, talán a haegyszerbejöttarántotthúsakkormindigaztfogokrendelni effektus nálam nem a röhúsnál érvényesül, hanem itt. Mindegy.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv coelho


A bejegyzés trackback címe:

https://majommajompicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr6279571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása