HTML

majommajompicsa

ez az én blogom, ahova felírom, hogy mit olvasok, hogy ne felejtsem el, mert különben biztos, hogy elfelejteném.

Friss topikok

  • jorgecosta: teszt (2010.06.11. 17:15) verem
  • Dianos: Mostanában elég keveset olvasol, mester! Vagy csak a blogodat hanyagolod? Bárhogy is legyen, adhat... (2009.01.29. 22:09) Magenta Star
  • donofrio: Nem olyan egyértelműen ismert,pedig nagyon jó!Olvastam,sőt meg is vannak az említett könyvei!Remél... (2007.12.30. 23:48) Jorge Amado

Linkblog

2007.12.25. 06:18 jorgecosta

Robinson és társai

30 Defoe - Robinson Crusoe: lehet beszélni arról, hogy szerettem a középkort, ezért szerettem ezt és ezt. lehet említeni, hogy szeretem dél-amerikát. lehet említeni, hogy szeretem, ha igazságot tárnak fel, életigazságot. de nem lehet egyetlen egy regényről sem elmondani, hogy ennyire mélyen megérintett, mint a Robinson. gyermekkorom óta olvasom, nagyon sokszor már, eredetiben is. egyszerűen az egész lényem sírvafakad, ha beleképzeli magát a sziget világába, várastul, kecskéstül, madárcsicsergésestül. ez az az érzés, ami meghatároz és előre visz, amit nem tudok megragadni, ami az élet értelme.

31 Thomas Mayne Reid - A tenger foglyai: 2.-ban azt mondtam, ő a kedvenc íróm. remek kis mű. ja, ezek most a gyerekkönyveim, ami beugrik. 1991

32 Szentiványi Jenő - A kőbaltás ember: uh, Geog!! gyorsan tanulsz!!

32 Maugham - Blake Fred: lehet, ezeket nem kéne felsorolni, mert bukni fognak a számok, de mondjuk kit érdekel, majd kimeccem egy szkripttel aztán rendbetesszük!

33 Malcolm Webster - Az idegen: Hú ez gecikemény volt!!! igengyorsan elolvastam, amikor a cédés magnót kaptuk meg a hammerfall fűrészes cdmet!

34 William Butler - A pillangó forradalom: ez is baszott jó, sok gyerek meg harc van benne asszem.

35 Michael Crichton - Őslénypark: fú ide nemtom minek komment.. nem kell.. de persze a film után olvastam, jobb is ;]

36 Michael Crichton - Szörnyek szigete: ld. fentebb

37 Rejtő Jenő - A szőke ciklon: első péhóvárdom, a nagymamánál, azaz pontosabban  szárfődi öreganyámnál találtam. uhujjuj de jó is vót akkor! vmi Tibi meg Amerika is beugrik, remélem nem felejtek el utána nézni. ezután még volt 1-2 Rejtő, amelyek címére véletlenül sem emlékszem persze. számoljuk őket kettőnek. Casablanca fívör.

40 Emile Ajar - Előttem az élet: iskolában kellett vmi versenyre. éretlen voltam hozzá. nem is írom fel az Iskola a határont, mert abból valószínűleg nem is esett le semmi. persze, soha nem tudtam, minek kell leesnie, illetve az adott pillanatban érzem, mit mond, de beszélni nem tudok róla... ez kicsit elborzaszt: vagy hülye vagyok vagy ennyire rossz az összpontosítási képességem, nem felejthetem el ennyire, nem szabad így átsiklanom rajta, de mégis... szerintem ezért abban a rossz tanításom is szerepet játszik meg az, hogy inkább szeretnék ilyenekről beszélni, mint tudnék. na de fel kell tűnni valamivel, akkor is, ha lófaszt nem értek hozzá. a lényegnek annak kell lennie, hogy közben érezzem, hogy jó ez nekem, és érzem is. na mondjuk lehet, hogy ezért nem emlékszek semmiből semmire?

41 Marcello D'Orta - A lestrapált tanító: kevés ilyen népszerű és jó ajándékot kaptam, nagyon könnyed, csak ilyet kéne olvasni annyi idősen, nem többet...

42 Jókai - A kőszívű ember fiai: ezt például el kell olvasni, meg is vót, de mi a fasznak? tényleg nem tudok dűlőre jutni afelett, hogy mire jó egy tizenéves ember... vagy lehet, hogy mindez az alakformálás olyan része, ahol lényegtelen a lecsapódás mértéke és tényleg csak a köztes állapot számít? már ami alakít.. persze élveztem, mivel pop, de biztos nem gyereknek írta, nem? akkor meg miért olvasom el gyerekként? a szent tehén meg se forduljon a fejedben most, az szabályt erősít. na a lényeg h lehet h ezt még egyszer nem olvasom majd el, de érdekes lenne felnőtten is.

43 Fekete István - Tüskevár: ez azért kötelező és emígy is az és jó is és kellett is, van egy jó adag tehén is benne... csak itt megvan a társadalom is, ott nincs.

most így több nem ugrik be, de ez inkább arról szólna, hogy mostantól leírjam, hogy mi volt meg, sorrendben. holnap erre talán sor is fog kerülni, mármint a kezdésre, márha a Papanek nem pont holnap küldi el a javítási javaslatait... remélem, mert értelmetlen dolognak tartom, jó az összecsapva is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://majommajompicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr87274581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása